Letní soustředění skupiny Junior Academy 2022

Naše 24. letní soustředění se konalo již po 8. v Beskydech. Letos jsme jej protáhli tak jak jsme bývali zvyklí na 14 dní a jako vždy se konalo na přelomu července a srpna od 30.7. do 12.8.

1. Den
Příjezdový den jsme si užili volno, zahráli jsme si společenské hry jako „Dode lido“, badminton a nejmenší pak florbal.

2. Den
První ráno na soustředění bylo kvůli dešti bez rozcvičky. Dopoledne jsme zvládli trochu teorie – napsali jsme si testy z teorie a následně jsme procvičili názvy technik (doplňovali názvy technik k fotografiím). Odpoledne jsme měli trénink v posilovně a po večeři hurá na chvilku ven. Volný čas si většina krátila různými karetními hrami a „Double“.

3. Den
Slíbený déšť se ráno nekonal, takže spáči měli smolíka a dočkali jsme se své první ranní rozcvičky. Ty už jsme si pak užívali poctivě až do konce soustředění. Po rozhýbání a protažení jsme si zacvičili základní techniky a kopy. Dopolední trénink proběhl za sluníčka na hřišti a procvičili jsme technické sestavy. Po společném opáčku se někteří pustili do učení nové technické sestavy. Odpoledne přišlo deštivé osvěžení, takže jsme si udělali posilovací kruháč na terase.

4. Den
Po rozcvičce a snídani jsme se chvíli věnovali testům z teorie. Dopolední trénink jsme se pak zaměřili na matsogi a speciální techniky.
Po obědě jsme se si udělali procházku do obchodu a zahráli tenis, badminton.
Večer nás čekal welness, kde si každý přišel na své. Někdo si užil saunu a parní saunu, někdo vířivku a někteří se dokonce těšili na kýbl studené vody.

5. Den
Ráno jsme se standardně protáhli na rozcvičce. Po snídani nás čekal celodenní výšlap (cca 15 km), kde jsme se prošli ke Zbujovi, odtud na Sepetnou na místní tobogán a kolem peřejí na Ostravici, kde se někteří svlažili, jsme se vrátili zpět.

6. Den
Po ranní rozcvičce a snídani jsme měli dopolední trénink s Tomášem. Ten se věnoval kombinacím na matsogi a práci se soupeřem. Po obědě jsme zmákli další test teorie a připravili dřevo z místního lesíka na večerní opékání. Odpolední trénink se věnoval fyzičce, kde jsme si zaběhali přes tyčky, s kloboučky. Zahráli jsme si i ‚lidské piškvorky“ s kloboučky a zaběhali přes žebříky. Večer jsme se odměnili opečeným špekáčkem, hermelínem a kukuřicí.

7. Den
Den jsme zahájili jako obvykle rozcvičkou. Jelikož hlásili šílený pařák, tak jsme se po snídani vydali na koupaliště ve Frýdlantu. Kromě plavání jsme si stihli zaházet s létajícím talířem, zaskákat nějaké ty bomby a šipky… někteří si oblíbili chytání potápěcích kroužků při skoku do vody a jejich lovení. O zábavu se nám postaral i jeden utopený (pochopitelně jen potápěcí kroužek). Odpoledne jsme pak procvičili technické sestavy a čekala nás odměna v podobě kávové pěny. Po večeři nás čekal trénink s BlazePod, kde jsme si pořádně zaběhali a procvičili postřeh. Dokonce se k nám přidali i děti hostů. Na závěr proběhla výzva na sbírání podů v prkně, kde padly i sázky o zmrzlinu.

8. Den
Ranní rozcvička a strečink. Dopoledne nám trochu počasí nepřálo, takže jsme se věnovali teorii a odpolední trénink jsme zaposilovali v posilovně.

9. Den
Kromě rozcvičky nás čekaly dva tréninky zaměřené na kopy a přípravu na matsogi. Vyšší technické stupně odpolední trénink věnovali přípravě na danové zkoušky, zejména pak speciálním a přerážecím technikám.

10. Den
Rozcvičku jsme si zpestřili přehazovanou. Dopolední trénink jsme procvičili technické sestavy. Po obědě jsme vyrazili na Satinské vodopády, kde se ti otužilejší i okoupali.

11. Den
Den začal jako obvykle rozcvičkou. Dopoledne následoval kruhový trénink s posilováním, kde jsme si na sluníčku s činkami, lanem a gumou pořádně zaposilovali. Odpoledne pak proběhl trénink zaměřený na kopy.

12. Den
Po rozcvičce a snídani jsme vyrazili na náš druhý, tentokrát delší celodenní výlet na rozhlednu na Velkém Javorníku. Cestu jsme si zkrátili vlakem z Frýdlantu do Mořkova, odkud jsme po modré přes Krátkou a Dlouhou došli na rozhlednu na Velkém Javorníku. Cestou proběhla tipovačka na počet schodů na rozhlednu, kde většina rozhlednu trochu podcenila a pár schodů ji ubrala. Nakonec jsme ušli 19,5 km. Po večeři nás pak čekal welnes.

13. Den
Rozcvička jsme si tentokrát zpestřili vybíjenou. Dopolední trénink jsme si zaběhali a zahráli postřehové hry s BlazePod. A nejspíše z únavy přicházely i různé nápady, jako že si „běh na pejska“ zpestříme štěkáním a vrčením, bylo o zábavu postaráno. Následovala gymnastika, kopy na rychlost a výdrž. Ve volném čase se pak kvůli Kubovi otevřel nový oddílový barber salon. Odpolední trénink se konal v posilovně a nejstarší cvičenci se připravovali na hřišti na zkoušky na 1. DAN. Ve volném čase jsme si pak zahráli florbal.

14. Den
Poslední den nás čekalo už jen balení, loučení a příprava na cestu. Krátká rekapitulace soustředění, plánování dalšího a hurá na cestu domů.

Věřím, že si všichni soustředění pořádně užili, díky všem zúčastněným za parádní atmosféru jak při tréninku tak i při hrách a aktivitách ve volném čase a budeme se těšit na další.

trenér Anna Horkelová a asistent trenéra Michal Fůs
skupiny Junior Academy

278 fotografií
další fotografie a video na FB skupiny